miercuri, 29 iulie 2009

Timpul...

A trecut ceva vreme de la ultima postare....
Sincer, renuntasem de tot la ideea de a mai face papusi. Viata mea din ultima perioada pare a fi un mic ciclon: copii - munca - copii - noaptea papusi, pur si simplu nu am mai facut fata. Si totul pe fondul frustrarii ca a fost nevoie sa ma intorc la munca, in loc sa lucrez de acasa, alaturi de copii. Un vis la care nu am renuntat inca.
Am avut cateva tentative nereusite, asa ca aproape abandonasem ideea.

Dar lucrurile au luat de curand o noua forma si, fara sa vreau, m-am intors la papusi...

Am finalizat papusa-pilot :) pe care nu am apucat sa o fotografiez in acest stadiu, dar promit, in curand.

Pana atunci o poza cu stadiul de ''proiect''





Mai jos cateva poze cu proiecte mai vechi, dar foarte dragi....



Un ingeras pentru Anca



Cosulet-cadou de bun venit pentru Clara :)


Pouch Baby & Wee


Mutritza :) & Piticutz parfumat cu levantica organica



Acum, ca bebe 2 a mai crescut putin visez la ziua in care sa ma pot apuca serios de papusi, sa pot prelua comenzi adevarate.
Pana atunci, cu drag de papusi,
Tot eu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu