miercuri, 25 martie 2009

Introducere in blogosfera

Iata ca am reusit, dupa atata vreme si atatea planuri sa incep acest blog.
Este un blog despre papusile pe care le creez, despre pasiunea mea pentru ele si cu siguranta despre felul in care am decis sa imi cresc copiii - intr-un mod cat mai natural posibil.

Voi incerca sa va impartasesc cat mai multe despre papusile mele si as fi fericita sa va aud parerile.


poza de grup cu primele mele papusi

Prima din dreapta, cu parul brunet este Laura - este chiar prima papusa pe care am creat-o. Cea cu parul roscat (pe care o ador!) este Apple. Cea blonda este o incercare mai putin reusita.... Am realizat ca din fiecare experienta de acest gen mai invat cate ceva....
Mai multe detalii despre papusile mele in urmatoarele postari....

3 comentarii:

  1. Absolut minunate papusile! Mi-ar placea si mie una pentru fetita mea, sint sigura ca ii va placea.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt, tare, dragalase papusile tale, iti admir talentul si rabdarea de a lucra atat de frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Putin reusita???Vaaaaiii...Daca vezi primul meu...sa-i zicem ingeras de carpe.Trebuia sa fie lembrancinha de maternidade, in doua luni urma sa o nasc pe anais.Si aici se obisnuieste sa dai o mica amintire celor ce vin sa te viziteze la maternitate...Era sub forma de magnet de frigider, saracul inger.Semana mult cu Don King in varianta alba si cu ceva trasaturi de japonez, in special ochii.Erau colorati cu carioca neagra iar buzele, cele mai nereusite pe care le-am vazut, erau desenate cu carioca rosie...De-a dreptul hidos, bietul ingeras...Dumnezeu ti-a dat un har minunat. felicitari!

    RăspundețiȘtergere