luni, 7 decembrie 2009

Un ingeras personalizat... Sau noua mea sigla :)

Sarbatorile ma gasesc in febra pregatirilor pentru targ. Sunt atat de incantata pentru ca voi participa, pentru prima oara, la un targ. Si nu unul oarecare, ci la Kihi-Kiha :)

Ma simt ca Mos Craciun, doar ca imi lipsesc cativa spiridus pe post de ajutor. Si cateva maini in plus.

Fetita mea cea mare este tare fericita pentru ca stie ca mami este ajutorul lui Mos Craciun anul acesta. Am primit o groaza de intrebari ''tehnice'' - de genul: dar cum vorbesti cu mos Caciun, si cum ii trimiti papuselele care sunt gata, etc., dar le-am facut fata cu brio.


Mai stiu ca am cateva comenzi pe care nu le-am onorat inca, si imi cer scuze pentru intarziere, la fel si pentru papusa promisa cadou. De care nu am uitat. Va fi gata in cateva zile, mai am de brodat ochii si de pus parul si va fi gata pentru concurs.


Vestea cea mare (pentru mine) este ca am sigla :)). Imi doream de atata vreme una, care sa arate intr-un fel anume. Si nu am gasit pe nimeni care sa reuseasca sa scoata esenta din ceea ce fac si sa o transpuna in desen.

Pana acum....


TA DA...


Autoarea minunatei ingerashe este Kitten pe care daca nu ati apucat sa o cunoasteti, va invit cu drag pe blogul ei. Face niste lucruri minunate si eu ma bucur ca am intalnit-o, chiar daca doar virtual... Iti multumesc inca o data, Cristina!!
Revin curand cu papusa mult promisa.
Cu drag de aer de sarbatoare si miros de iarna,
Cristina

Un comentariu: