luni, 21 decembrie 2009

Si Nicky merge la...

Sa incepem cu inceputul, caci imi place suspansul :)

Am pregatit locul, atent pazit de ingerashul pazitor:

Apoi am scris cu grija numele tuturor...



Manute mici si nerabdatoare...




Si momentul culminant....
















Paula, felicitari, Nicky vine de Craciun in casuta voastra.... :)



Povestea nu se termina aici, insa!
Fetita mea a insistat sa mai traga un biletel :). Si asta m-a dus cu gandul la un cadou mic si special...
Deeeci, pentru a doua extragere:


















Abramburika, vei primi din partea noastra, cu drag, un ingeras de cristal, precum cel din poza. Sper sa va placa la fel de mult ca si noua :)...

Va rog mult sa imi trimiteti repejor un email la: littleangelsdolls[at]gmail.com cu datele voastre: nume si adresa complete, numar de telefon si numele ingerashului ce va primi cadoul de Craciun. Maine incerc sa trimit pachetele prin curier.

Va multumesc tuturor pentru comentraiile trimise, nici nu am cuvinte sa va spun cum m-am simtit in toate aceste zile, citind randurile de la voi.
Mi-as dori sa pot sa va trimit tuturor cate ceva, si, cum imi este imposibil, va promit ca aceste concursuri-cadou vor continua. In functie de timpul pe care il voi avea, voi da o papusa o data pe luna, maxim la doua luni.

Va doresc tuturor Sarbatori calde, cu dragoste si liniste!
Cu mult drag si recunostinta,
Cristina

3 comentarii:

  1. Wooowww, multmesc frumos!!! Ce surpriza placuta acest ingeras, pt. ingerasul meu, Silvia. Trimit imediat datele. Si o sa va tin sub observatie pt. urmatoarele concursuri.
    Felicitari pt. minunile ce ies din mainile dvs.

    Felicitari Paula!!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari cahstigatoarelor si bravo Cristina!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere