vineri, 2 octombrie 2009

Gratitudine de vineri...


October light - by Ruth Elsaesser


Pentru ca de multa vreme imi propun sa includ mai multe ritmuri in viata noastra de familie, si pentru ca bineinteles trebuie sa incep cu mine, am decis ca in fiecare vineri sa inchid saptamana in... gratitudine. Cred cu sinceritate ca lucrurile pozitive sunt cele de care trebuie sa ne bucuram, si pentru care sa multumim.

Asa ca, saptamana aceasta, sunt recunoscatoare:

:: pentru ca fetita mea cea mare a trecut cu bine peste o saptamana de boala
:: pentru ca fetita cea mica, desi bolnavioara, isi arata in fiecare zi cate putin din independenta pe care incepe sa o castige
:: pentru ca am intalnit o comunitate minunata in cadrul gradinitei la care mergem
:: pentru ca ingerii au fost alaturi de mine si s-au intamplat multe lucruri minunate
:: pentru ca proiectele mele incep sa prinda contur

Pana saptamana viitoare, cu gratitudine,
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu