luni, 15 februarie 2010

Well, am revenit.... Si un concurs...

Acum am realizat ca nu am mai scris de anul trecut...
Au trecut zilele cum nu pot explica, insa am revenit cu forte proaspete, am inceput lucrul la comenzile restante, amanat datorita unei tendonite (semn al cusutului frenetic din preajma sarbatorilor).
Pentru cei care ma urmaresc si cu care nu am mai apucat sa vorbesc pe email, sa stiti ca toate comenzile vor fi onorate in cel mai scurt timp posibil.
In alta ordine de idei, am inceput anul cu inca un proiect, un mic pas spre acea dorinta de independenta de un loc de munca. Desi nu are legatura directa cu papusile, are legatura cu produsele manufacturate si ''fairtrade''. Site-ul e in lucru, mai am cativa pasi pana ce pot anunta oficial totul. Asa ca in curand...

Si acum, CONCURS!

De data aceasta in parteneriat cu un site minunat, ce incurajeaza lucrul manual si activitatile impreuna cu copiii - ACTIVITATI COPII

ActivitatiCopii.ro



Deci, concursul se desfasoara pana pe data de 8 Martie 2010, iar tematica este Martisor handmade.
Va rog vizitati site-ul pentru detaliile de inscriere si desfasurare a concursului.
Eu ma bucur ca pot oferi aceste premii si abia astept sa vad ce poate iesi din manutele dibace ale participantilor...
Premiile vor fi un pitic Nicky (locul 1) si cate un pitic mic aromat (Wee) pentru locurile 2 si 3.
Va asteptam cu drag!

Cristina

8 comentarii:

  1. Bine ai revenit, ca ne era dor de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit. Abia astept sa mai vad poze cu creatiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, tot incerc sa dau de tine, te rog sa imi raspunzi la e-mail sper ca nu s-a intamplat ceva grav cu voi de nu dai nici un semn...Multumesc, Aniela

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-am descoperit de curand si pot spune ca sunt fascinata de ceea ce faci. Te invit la un premiu la mine pr blog, daca si putin timp si iti face placere
    http://savina-handmade.blogspot.com/2011/01/i-love-to-read-your-blog-premiu-de-la.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru tot ceea ce faci!Bravo!

    Irina

    RăspundețiȘtergere